egyson
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى ابن مصر للالعاب والبرامج والاغانى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انكت دى اكيد اكيد هتعجبكم اوى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
wildboy3
المدير العام
المدير العام
wildboy3

شخصيتك على مذاج مديرك : انكت دى اكيد اكيد هتعجبكم اوى Emot90on3
نقط العضو : انكت دى اكيد اكيد هتعجبكم اوى 10010

انكت دى اكيد اكيد هتعجبكم اوى Empty
مُساهمةموضوع: انكت دى اكيد اكيد هتعجبكم اوى   انكت دى اكيد اكيد هتعجبكم اوى Emptyالسبت فبراير 16, 2008 12:09 am

واحده ست اشتركت فى من سيربح المليون جوزها طلقها عشان اتصلت بصديق

واحد مسطول بيقول لصاحبه مش عارف يأ أخي عود الكبريت ده ما بيولعش ليه مع إنه
لسه مولع من شوية

مرة مدرس رياضة اتجوز مدرسة رياضة خلفوا ولد متساوى الساقين

ايه الفرق بين الاسبوع وموس الحلاقة والصحراء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الاسبوع فيه حد ، والموس فيه حدين ، والصحراء ما فيهاش حد

واحد أحول راح يجيب أبوه من المطار باس الشنطة وشال أبوه

محشش يسأل محشش تتوقع الجمعة يوافق آخر الشهر ؟ رد عليه : لو ضغطنا عليه يمكن يوافق

صعيدى فتح محل انابيب غاز .. فجّر اسطوانتين فى وسط البلد .. دعاية

ثعبان نظره ضعيف يوم ما حب واحده..... طلعت خرطوم

كمسرى ماشى فى جنازة بيقول يا جماعة الجنازة فضيا قدام
مرة واحد سافر الكويت لقى الاسامى بوحمد و بو فهد و بو محمد و بو فيراس راح سمى نفسه بوكيمون
محشش سأل واحدة اسمك ايه؟ اجابت : أسماء. فقال: يعني ما فيش اسم محدد
مرة واحد صعيدى عرف ان الجلد موضة مشى عريان
مرة واحد صعيدى وقع فى حفرة نزلولوا حبل طلع مخنوق
وحدة تقول لحبيبها أهلى مسافرين والبيت فاضى قالها أقرئى قرأن ومتخافيش
قزم عطس..... راسه اتخبطت فى الارض
واحد كسلان اوى اتجوز واحده حامل
اثنين مديرين ... واحــد عــام ... وواحــد غـــرق
مره واحد اسمه مفتاح مات اهله مزعلوش عليه عشان عندهم نسخه غيره

كل يوم حتلاقى نكت تموت من الضحك أو تموت من الفقع فى كل الحالات حنخف شوية من عدد السكان و نساعد بلدنا فى أزمة البطالة

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

مرة واحد رايح يشترى فول قالة الراجل بتاع المطعم الفول بأة غالى قالة والله منا واكل فول راح لبتاع

الخبز قالة الخبز بأة غالى قالة والله منا واكل خبز راح لمراتة حزيين قالها سخنى لى مياة للاستحمام وراح نام بعد شوية مراتة راحت تقول له قوم المياة غليت قالها حتى المياة غليت طب والله منا مستحمى

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

كان فى مرة طالب فاشل دخل الامتحان ميعرفش حاجة فى الامتحان وكان حظة عندما

جات الاسئلة صح وخطا طلع بريزة من جيبة وقعد يقول اللى تطلع كتابة يبقى صح فخلص بعد نصف ساعة لقى زمايلة لسة مخلصوش راح طلع البريزة تانى علشان يراجع

:afro: :afro: :afro: :afro: :afro: :afro: :afro: :afro: :afro: :afro:

عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى

العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد

:joker: :joker: :joker: :joker: :joker: :joker:

واحد قاعد مع خطيبتة النورانقطع قالتله

خد فرصتك اخد الشنطة و طلع يجرى

lol! lol! lol! lol! lol! lol!

مرة مدرس وقف طالب ساءلة لو ابوك استلف من البنك 1000 ج و من صاحبة 1500 يبقى

ابوك يدى للبنك كام و يدى لصاحبة كام رد الالب مش هايدى حاجة قال المدرس انتا مش عارف حاجة قالة انتا الى مش عارف ابويا

Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz

مرة واحد ذهب على دكان ( بقالة ) قال لصاحب الدكان عندك سكر قال نعم فى عندي سكر قاله

الله يشفيك منه

tongue tongue tongue tongue

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

واحد بيقول لخطيبته: أنا مش غني ولا عندى مرسيدس ويخت زى محمود ، لكن أنا

بحبك من كل قلبى. قالتله: وانا كمان بحبك بس احكيلى أكتر عن محمود

واحد وحش اوي اتجوز واحده وحشه اوي خلفوا واد رموه في الزباله

واحد احول سجل في الجيش حطوه في قسم القذف العشوائي

واحد بياع كتاكيت ماشي في الشارع قابله واحد ظابط قاله بتاكل الكتاكيت دي ايه رد قال ذره ضربه وقاله في حد ياكل الكتاكيت الغلبانه الصغيره دي ذره قاله امال اكلها ايه قاله جاتوه ... مشي البياع شويه قابل ظابط تاني قاله بتاكل الكتاكيت دي ايه قاله جاتوه رد قاله انت بتشتغلني وضربه مشي شويه كمان قابل كمان ظابط قاله انت بتاكل الكتاكيت دي ايه قاله بص يا باشا انا بدي لكل واحد نص جنيه يروح يجيب اللي هو عايزه

مرة اجتمعت سيدات العالم علشان يحطو حد لظلم المرأة ... وقرروا انه كل وحدة تتكلم مع جوزها بالموضوع ده.......... وبعد فترة سالوا الامركية حصل ايه معاك؟ قالت انا رحت اتكلمت مع جوزى انه ما ينفعش افضل بالبيت وانت تفضل برة ، ولازم تساعدني بشغل البيت.. المهم اليوم الاول ماشفت حاجة ، اليوم التاني ما شفت حاجة برضه ... اليوم الثالث بدأ يساعدني بشغل ابيت...... وسالوا الفرنسية وانتي حصل ايه معاك؟ قالت انا رحت واتكلمت مع جوزى نفس الكلام.. المهم اليوم الاول ماشفت حاجة ، اليوم التاني ما شفت حاجة ، اليوم الثالث بدأ يساعدني بشغل البيت...... وبعدين سالوا العربية؟؟؟ وانتى حصل ايه معاك قالت انا رحت واتكلمت مع جوزى نفس الكلام .... المهم اليوم الاول ماشفت حاجة ، اليوم التاني ما شفت حاجة ، اليوم الثالث ....بدأت اشووف بعيني اليمين!!!!!

واحد انجليزي واحد فرنسي واحد صيني راحوا يجربوا صدي الصوت الانجليزي قال هالو فرد عليه صدي الصوت قال هالووووو و قال الفرنسي بنجور فرد عليه صدي الصوت وقال بنجورووو الصيني قال شونجا كونجا هونجاهي فرد عليه صدي الصوت وقال بتقول ايييييييييييه

واحد قتل حماته وفي القسم الظابط بيسأله اسمك ايه؟ قاله اكتب فاعل خير .... انا مش بحب التفاخر

واحد غبى قوى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبط بأيده ورجليه ففكروه عاوز يقول حاجه مهمه ففكوه ونزلوه بسرعه...... فبص لهم وقال: ياجزم كنت هتخنق
https://egyson.yoo7.com
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انكت دى اكيد اكيد هتعجبكم اوى   انكت دى اكيد اكيد هتعجبكم اوى Emptyالإثنين مارس 03, 2008 4:19 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
نكت جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامدده كيك
اله ينور lol!
mohabxxo
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: انكت دى اكيد اكيد هتعجبكم اوى   انكت دى اكيد اكيد هتعجبكم اوى Emptyالثلاثاء مايو 06, 2008 6:28 pm

ااولك حاجه سيب العيش لخبزه خليك انت في كونكر و سبلي انا النكت
https://egyson.yoo7.com/profile.forum?mode=register&agreed=true

انكت دى اكيد اكيد هتعجبكم اوى
صفحة 1 من اصل 1