egyson
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى ابن مصر للالعاب والبرامج والاغانى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

المنتدي جديد نحتاج مشرفين رشح نفسك لتكون مشرف منتدى......او مشرف عام .....ادخل بسرعة

كاتب الموضوعرسالة
wildboy3
المدير العام
المدير العام
wildboy3

شخصيتك على مذاج مديرك : المنتدي جديد نحتاج مشرفين رشح نفسك لتكون مشرف منتدى......او مشرف عام .....ادخل بسرعة Emot90on3
نقط العضو : المنتدي جديد نحتاج مشرفين رشح نفسك لتكون مشرف منتدى......او مشرف عام .....ادخل بسرعة 10010

المنتدي جديد نحتاج مشرفين رشح نفسك لتكون مشرف منتدى......او مشرف عام .....ادخل بسرعة Empty
مُساهمةموضوع: المنتدي جديد نحتاج مشرفين رشح نفسك لتكون مشرف منتدى......او مشرف عام .....ادخل بسرعة   المنتدي جديد نحتاج مشرفين رشح نفسك لتكون مشرف منتدى......او مشرف عام .....ادخل بسرعة Emptyالجمعة فبراير 15, 2008 4:23 pm

pale

لو تحب تشارك بجد في المنتدي ويكون ليك دور فعال رشح نفسك مشرف لاي قسم بتحبه سواء كان القسم موجود ولو القسم مش موجود اقترح القسم اللي تحبه وانت هتكون المشرف عليه وهنكون كلنا معاك وبين ايدك لتوجيهك لمهام الاشراف والتعامل معها

وفية دلوقتى كمان اختيار مشرف عام المنتدى
لو حبيت تكون مشرف عام اكتب هناااااااااا

Smile

المنتدي جديد نحتاج مشرفين رشح نفسك لتكون مشرف منتدى......او مشرف عام .....ادخل بسرعة 498812

عدل سابقا من قبل wildboy3 في الجمعة يونيو 27, 2008 4:57 am عدل 5 مرات
https://egyson.yoo7.com
زائر
زائر

المنتدي جديد نحتاج مشرفين رشح نفسك لتكون مشرف منتدى......او مشرف عام .....ادخل بسرعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: المنتدي جديد نحتاج مشرفين رشح نفسك لتكون مشرف منتدى......او مشرف عام .....ادخل بسرعة   المنتدي جديد نحتاج مشرفين رشح نفسك لتكون مشرف منتدى......او مشرف عام .....ادخل بسرعة Emptyالأحد مارس 02, 2008 7:54 pm

هاي يا اصحاب المنتدي
انا اتشرف اني اكون مشرف في المنتدي دا لو سمحتوا
واحب اكون مشرف علي قسم جديد يكون لابداعات الشباب في مجال الشعر الشبابي
انا كمان عندي هوايه الشعر احب اقري شعر كتير وبكتب شعر كمان
مستني ردكم شكرا مقدما
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: السلام علسكم   المنتدي جديد نحتاج مشرفين رشح نفسك لتكون مشرف منتدى......او مشرف عام .....ادخل بسرعة Emptyالثلاثاء مارس 04, 2008 5:41 pm

انا اسلام من اسكندريه يا ريت يكون في قسم للعبه سيلكرود لانها لعبه مهمه جدا زي كونكر بس احلي منها كتير اوك انا حاترك الايميل بتاعي وارجو الاهتمام
wildboy3
المدير العام
المدير العام
wildboy3

شخصيتك على مذاج مديرك : المنتدي جديد نحتاج مشرفين رشح نفسك لتكون مشرف منتدى......او مشرف عام .....ادخل بسرعة Emot90on3
نقط العضو : المنتدي جديد نحتاج مشرفين رشح نفسك لتكون مشرف منتدى......او مشرف عام .....ادخل بسرعة 10010

مُساهمةموضوع: رد: المنتدي جديد نحتاج مشرفين رشح نفسك لتكون مشرف منتدى......او مشرف عام .....ادخل بسرعة   المنتدي جديد نحتاج مشرفين رشح نفسك لتكون مشرف منتدى......او مشرف عام .....ادخل بسرعة Emptyالجمعة مارس 14, 2008 5:56 pm

modykamal كتب:
هاي يا اصحاب المنتدي
انا اتشرف اني اكون مشرف في المنتدي دا لو سمحتوا
واحب اكون مشرف علي قسم جديد يكون لابداعات الشباب في مجال الشعر الشبابي
انا كمان عندي هوايه الشعر احب اقري شعر كتير وبكتب شعر كمان
مستني ردكم شكرا مقدما

اولا: شكرا يا اخ mody
ثانيا: انشاء الله هعملك المنتدى اللى انت عاوزة
بس ياريت قيل ما اعملك المنتدى تكون قرات قوانين المنتدى كويس
وانا هعملك المنتدى واخليك مشرف علية بس بعد ردك عليا وتفولى انك قرات قوانين المنتدى كويس وانا بعديها
هعملك المنتدى

وشكرا

عدل سابقا من قبل koko*admin في الجمعة مارس 14, 2008 6:02 pm عدل 1 مرات
wildboy3
المدير العام
المدير العام
wildboy3

مُساهمةموضوع: رد: المنتدي جديد نحتاج مشرفين رشح نفسك لتكون مشرف منتدى......او مشرف عام .....ادخل بسرعة   المنتدي جديد نحتاج مشرفين رشح نفسك لتكون مشرف منتدى......او مشرف عام .....ادخل بسرعة Emptyالجمعة مارس 14, 2008 6:01 pm

islam_algendy كتب:
انا اسلام من اسكندريه يا ريت يكون في قسم للعبه سيلكرود لانها لعبه مهمه جدا زي كونكر بس احلي منها كتير اوك انا حاترك الايميل بتاعي وارجو الاهتمام

طيعا يا اسلام اللعبة دية مشهورة جدا زى كونكر
بس انا عملت منتدى لى كونكر لانى بلعبها
وفدام انت بتلعب سيلكروت خلاص انا هعملك منتدى ليها وهتكون مشرف علية
بس بردو لما اتكد انك قرات قوانين المنتدى
ورد عليا وعرفنى انك قرات القوانين
وشكرا

المنتدي جديد نحتاج مشرفين رشح نفسك لتكون مشرف منتدى......او مشرف عام .....ادخل بسرعة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-